понеділок, 9 липня 2012 р.

Ювілейний день народження тата!

Привіт усім!
Ох і скучила я за тутешнім життям:) В мене зараз дуже багато роботи, всяких нюансів життєвих і приємних моментів ( як без них:))))
Недавно я вам розповідала, що готуюсь до 50-ти річчя свого тата!
Пропоную вашій увазі декілька фото:))
Я не могла не відзначитись :)), тому для свята зробила запрошення, іменні картки, прикраси...









Як ви вже могли помітити , я вибрала для оформлення два кольори - теракотовий та білий














А на цьому фото мої двоюрідні сестри! У нас традиція -  фотографуватись "не як усі", або повторювати фото 15-ти річної давності, з повторенням усіх елементів і мімік;))))

Дякую усім, хто не шкодує свого часу, і залишає тут такі цінні коментарі!
Гарного вам початку робочого тижня!

19 коментарів:

  1. Оце так доця в тата, а тато в доці)) Дизайн просто супер! Такого ДН точно нівкого не було, особливо на 50 річчя! І кольори суперові, не дають відчуття шо тобі вже 50, а навпаки, дають можливість відчути себе молодим і повним сил.. особливо поряд з такими дівчатами, не всі ж знають, шо то свої))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюша дякую тобі!!!Я дуже рада що татові сподобалось все!!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
  2. Як шикарно оформлено все! Дуже подобається! Ти молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  3. Так стильно та нарядно!
    Фото дуже прикольне))))

    ВідповістиВидалити
  4. Класс! Марьянка, здоровские приглашения и украшения. Папе крепкого здоровья, фотка с сестричками - очень улыбнула. Молодцы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Свєта! Ми всією сім"єю мтарались створити гарне свято!

      Видалити
  5. Дуже сподобалось оформлення))) Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  6. Так справді, чудове оформлення, а ще дуже цікава у вас традиція з фотографуванням.

    ВідповістиВидалити
  7. Мар'яночка! Яка краса! Кольори супер! І запрошення чудові. Розумію, який це масштаб роботи, я два роки назад для свого тата теж щось подібне готувала - http://handiartcrafts.blogspot.com/2010/01/blog-post_16.html

    ВідповістиВидалити
  8. розкішне оформлення! дуже насичено і яскраво. Такий молодий ювілей у тата! Здоров"я йому та усій родині!)
    * сестрички просто чудові!)))

    ВідповістиВидалити
  9. Мар*нко вітаю твого татуся з Днем народження!!!! Величезне щасття мати таку люблячу доньку! Дуже гарна робота, так все кльово!!!!! На фото ви всі такі красуні!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Ой сонце , я знаю як ваше сімейство вміє весело і файно святкувати )))) ;) так що впевнена що свято вдалося на всі 200% і тато був задоволений і щасливий )))
    вітання йому від нашого сімейства і многая і благая літа )))
    п.с. згадала як співали ту пісню )) ну ото я так само співаю ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Суперове оформлення и гарні фото !Мої вітання!

    ВідповістиВидалити
  12. ааа. яке чудове сервірування)

    ВідповістиВидалити
  13. Keep on writing, great job!
    Feel free to visit my web page : christmas stickers

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!