пʼятницю, 3 грудня 2010 р.

Вінтажний блокнот!




12 коментарів:

  1. Мені так подобається вінтаж і саме слово кльове, якраз зараз опановую цю техніку. Суперовий блокнот!!!
    А це готові висічки, чи як?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!!! Ці всі висічки мого "домашнього" ;) приготування!!!! Якщо хочеш. напиши мені свою адресу. я тобі скину! Ключик - висічка купована. а декоративний шнурочок з виграної цукерочки!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Кльовий записник! Дуже подобається;)

    ВідповістиВидалити
  4. ой, мамо, я це хочу)))
    а можна мені висічки?
    marine1289@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  5. Марьяна, так здорово! Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно! Мені здається, що цей стиль - твій!

    ВідповістиВидалити
  7. Супер-пупер!подариш мені?Я дуже хочу такий мати!Дуже!Дуже!дуже дуже!цей блокнот дихає старовиною!Клас!клас!мене вже так розпирає дуже хочу мати!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибі вам дівчата!!!!!!
    Роксолана цей блокнотик вже давненько радує ( я так надіюсь) свого власника!!!! Але я із задовоненням зроблю і для тебе такий!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Такий чарівний!!Але я б на місті власника попросила б затоновати края сторінок, ну то мій бзик!))Гарний блокнот!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!